Cele szkolenia:
- Poznanie techniki coachingu
- Poznanie jak można wykorzystać coaching w zarządzaniu zespołem
- Odkrycie siły coachingu dla budowania własnego autorytetu lidera
- Poznanie technik coachingu i możliwości ich wykorzystania dla budowania relacji wspierających funkcjonowanie firmy
Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział:
- Na czym polega technika coachingu
- Pozna metody coachingowego zarządzania ludźmi i zespołami
- Jak budować własną wiarygodność i autorytet w zespole
- Jak motywować i wyznaczać cele
Po szkoleniu uczestnik będzie umiał:
- Budować relację pracowniczą opartą na zrozumieniu i zaangażowaniu
- Stosować narzędzia coachingu w taki sposób by budować efektywnie pracujący zespół
- Wspierać zespół w efektywnym rozwiązywaniu problemów
- Udzielać pracownikowi motywującej informacji zwrotnej
Po szkoleniu uczestnik będzie świadomy, że:
- Współczesny biznes to przede wszystkim umiejętność budowania i utrzymania relacji
- Istnieje ciągła potrzeba doskonalenia umiejętności skutecznej komunikacji
- Jaka jest siła i jakie są możliwości w dobrze zarządzanym zespole
- Możliwości rozwojowych coachingu dla pracownika i firmy
Kluczowe zagadnienia:
- Czym jest coaching w odniesieniu do innych oddziaływań wspierających cele i rozwój firmy i pracownika
- Rodzaje coachingu
- Metodologia coachingu – modele
- Narzędzia coachingowe
- Typy rozmów coachingowych
- Techniki zadawania pytań
- Techniki wyznaczania celów
- Techniki motywowania i udzielania informacji zwrotnej